Afdelingsleder til Køkkenet på Sødisbakke

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en afdelingsleder som har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som eksempelvis ernæringsassistent eller gastronom, gerne suppleret med ledererfaring og -uddannelse.

En leder, der har en tydelig ledelsesstil, er beslutningsstærk og i høj grad evner at lytte og uddelegere.

En leder, som formår at understøtte trivsel og samarbejde i afdelingen og som kan styrke fagligheden hos den enkelte medarbejder og i afdelingen som helhed og som kan sikre sig følgeskab fra vores dedikerede og dygtige medarbejdere.

Er det dig? Så er du måske den nye afdelingsleder for Køkkenet ved Området for Voksne med Udviklingshandicap - Sødisbakke.

Om jobbet
Som afdelingsleder for Køkkenet ved Området for Voksne med Udviklingshandicap – Sødisbakke skal du have lyst til at forny og udvikle vores moderne køkken, der er i en rivende udvikling. Vi har et vidt spænd i menuer, da vi servicerer borgere fra 18 til 90.

I din daglige ledelse vil du i tæt samarbejde med lederen af Servicefunktionen og medarbejderne i køkkenet, være optaget af høj trivsel og et godt arbejdsmiljø med et godt blik for f.eks. kompetenceudvikling og en hensigtsmæssig tilrettelæggelse af arbejdet.

Derudover forventes du, at sikre ressourceforbruget inden for den tildelte økonomiske ramme, hvilket også kræver, at du løbende afstemmer og udmønter et serviceniveau som passer til rammen.

Du vil indgå i Servicefunktionens ledergruppe og forventes at bidrage til, samt selv modtage, sparring på den faglige-, personalemæssige- og administrative driftsledelse.

Som afdelingsleder for det centrale køkken vil du få snitflader og indgå i et fællesskab med ledere og medarbejdere i området.

Du kommer også til at arbejde med:

  • Klima, bæredygtighed og økologi
  • Menuplanlægning
  • Kostplanlægningssystemer
  • PC-data
  • Optima
  • Vision-Catering
  • Indkøb – primært gennem regionens indkøbsaftaler
  • Administration af kostrefusion
  • Budgetstyring
  • Økonomiopfølgning
  • Personaleledelse – herunder afholdelse af MU-samtaler
  • Tjenestetidsplanlægning

Om dig
Først og fremmest er du rummelig med en god retfærdighedssans. Du kan stå fast i modvind, samtidig med, at du er omstillingsparat, fleksibel og har et stort service-gen.

Du forstår vigtigheden af, at være loyal over for medarbejdere, borgere, afdelinger og Tilbud, og samtidig har du forståelse for arbejde i en politisk styret organisation.

Vi tilbyder
  • En afdeling bestående af dygtige og engagerede medarbejdere, hvor alle udviser selvstændighed og fleksibilitet i deres opgaveløsning i en inkluderende og humørfyldt atmosfære, hvor du får rig mulighed for at sætte præg på afdelingens miljø, opgaveløsning og udvikling
  • En afdeling der har en central placering i en udviklingsorienteret organisation
  • Grundig introduktion til opgaven
  • Mulighed for videreuddannelse og faglig udvikling i et område, hvor der er fokus på effektive ledergrupper, stærke ledelseskæder samt høj implementerings- og sammenhængskraft
Du vil referere til leder for Servicefunktionerne, Lotte Abildgaard Nielsen, og du bliver en del af Specialsektoren i Region Nordjylland. Vi arbejder hver dag for at gøre en forskel for borgerne. Vores mission er at medvirke til, at hvert enkelt menneske, der benytter vores tilbud, får de bedst mulige vilkår for at mestre sin egen tilværelse.

I Specialsektoren arbejder vi med Region Nordjyllands ITOP værdier om indflydelse, tillid, ordentlighed og professionalisme.

Læs mere om Specialsektorens mission, vision og værdier.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte leder af Servicefunktionerne på telefon 20 56 95 45, mail abildgaard.nielsen@rn.dk

Det praktiske
Arbejdsstedet er Havndalvej 7 - 9, 9550 Mariager

Arbejdstid er 37 timer/fuld tid

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse den 1. januar 2024.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 31. oktober.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 46.


_____________________________________________________________________________________________



Om Området for Voksne med Udviklingshandicap –  Sødisbakke                             
Området for Voksne med Udviklingshandicap - Sødisbakke er en del af Specialsektoren i Region Nordjylland. Der bor på Området for Voksne med Udviklingshandicap – Sødisbakke i alt ca. 130 borgere, som understøttes af en samlet medarbejderstab på ca. 525 medarbejdere, der alle i et tværfagligt samarbejde bestræber sig på at give disse borgere et liv fyldt med glæde og livskvalitet.
Området er opdelt i fem specialiserede botilbud og et aktivitets- og samværstilbud. Det enkelte tilbud ledes af en tilbudsleder samt et antal afdelingsledere. Området er ledet af en områdechef.
De seks pædagogiske tilbud supporteres af områdets Servicefunktioner, herunder Administration, Køkken, Vaskeri, Rengøring og Teknisk afdeling samt ledelsesunderstøttende funktioner under Professionssekretariatet.
Vil du vide mere kan du orientere dig i følgende…Hvis du har lyst til at møde nogle af Specialsektorens medarbejdere, så kig med her:
Om at være ansat i Specialsektoren (rn.dk)

 

Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Nordjylland, Havndalvej 7-9, 9550 Mariager

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928935

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet