Erfaren og professionel planlægger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du få planlægning af drift og ønsker fra kollegaerne til at gå op i en højere enhed?

Vi søger en kollega til vores nuværende planlægger, som ud fra tydelige normeringsbehov og årsplanlægning kan levere ledelsesunderstøttende tjenestetidsplanlægning.

Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer, med mulighed for flere eller færre timer alt efter andre kompetencer.

Hvad skal du bruge din arbejdstid på:

I tæt dialog og samarbejde med ledelsen skal du planlægge udfra tydelige principper for afvikling af arbejdstid

  • Tjenestetidsplanlægning af medarbejdere i OPTIMA med udgangspunkt i driften og kollegaernes ønsker.
  • Føre løn
  • Planlægning af ferier, fridage m.m. i forhold til normtid
  • At have overblik over planlægningen af afspadsering, ferie og fridage i forhold til normtid
  • Kontakt og bookning af vikarer
  • Kontakt til kollegaerne i forbindelse med dækning/ændring af vagter
  • Administration af diverse blanketter ved ansættelse, fratrædelse, overflytning af ferie m.m.
  • Lave onboarding programmer, bestille adgange og koder til nye kollegaer
  • Bookning af MU-samtaler
  • Udvikle det daglige samarbejde samt holde dig ajour med afdelingerne, med henblik på at kunne imødekomme ændrede behov
  • Skriftlig formidling og undervisning i relevant information til kollegaer, herunder introducere nye kollegaer til planlægningen og afviklingen af arbejdstid
  • Diverse lederunderstøttende ad hoc-planlægningsopgaver

Vi tilbyder:
 
  • Nærværende ledelse
  • Relevant onboardingsprogram
  • Samarbejde med en erfaren planlægger kollega, hvor I arbejder tæt sammen om opgaverne og supplerer hinanden
  • Indflydelse på egen opgaveløsning
  • Relevant sparring med andre planlæggere med tilsvarende opgaver
  • Løbende opfølgning med ledelsen

Vores forventninger til dig:
 
  • Du har kendskab til OPTIMA
  • Du kan arbejde selvstændigt og træffe beslutninger
  • Du kommunikerer anerkendende og kan skaber gode relationer
  • Du interesser dig for og har viden om overenskomster, arbejdstidsregler, arbejdsmiljøloven, ferieloven, barselsregler m.fl. der sikrer høj kvalitet i planlægningen
  • Du er naturligvis imødekommende og serviceminded
  • Du er interesseret i at arbejde med løbende justeringer og optimering for en effektiv udnyttelse af ressourcerne

Om arbejdsstedet:

Tilbuddet for Komplekse Udviklingsforstyrrelser er et døgntilbud, som er målrettet borgere med udviklingshæmning, som samtidig har enten opmærksomhedsforstyrrelser, udviklingsforstyrrelse af tale og sprog, udviklingsforstyrrelse af sansemotoriske færdigheder, stressbelastning, kommunikationsnedsættelse, selvskadende adfærd eller udadreagerende adfærd. Vi er kendt for en høj grad af professionalisme og faglig kvalitet. Der er omkring 90 medarbejdere, som arbejder på alle tider af døgnet, og tre afdelingsledere og en tilbudsleder, som har ansvaret for strategisk, faglig, administrativ og personale- ledelse.


Yderligere oplysninger:

For yderligere viden om vores Tilbud se vores hjemmeside, Komplekse Udviklingsforstyrrelser - Sødisbakke (rn.dk)

Stillingen er på 30 timer om ugen, arbejdstiden er som udgangspunkt dagtimer, men det skal påregnes, at der i løbet af året kan være timer om aftenen i forbindelse med møder.

Løn i henhold til gældende overenskomst.

Vi skal have din ansøgning senest tirsdag den 20-2-24.

Første ansættelsessamtaler forventes at finde sted tirsdag den 27-2-24, eventuelt anden samtale onsdag den 28-2-24.

Tiltrædelse 1. april 2024.

Er du nysgerrig på stillingen, så er du velkommen til at kontakte Tilbudsleder Anja Kirk, på mobil 21 22 67 22

 

Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Nordjylland, Havndalvej 7-9, 9550 Mariager

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980842

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet