BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Erfaren og professionel planlægger
Kan du få planlægning af drift og ønsker fra kollegaerne til at gå op i en højere enhed?
Vi søger en arbejdstidsplanlægger, som ud fra tydelige normeringsbehov og årsplanlægning kan levere ledelsesunderstøttende tjenestetidsplanlægning
Opgaverne som planlægger er 20 timer om ugen og kan kombineres med pædagogisk arbejde på afdelingen således at man rammer et timetal på op til 37 timer. Timetal kan aftales ved jobsamtalen.
Hvad skal du bruge dine 20 timers som planlægger på:
- I tæt dialog og samarbejde med ledelsen skal du planlægge ud fra tydelige principper for afvikling af arbejdstid.
- Tjenestetidsplanlægning af medarbejdere i OPTIMA med udgangspunkt i driften og kollegaernes ønsker.
- Føre løn.
- Planlægning af ferier, fridage m.m. i forhold til normtid.
- At have overblik over planlægningen af afspadsering, ferie og fridage i forhold til normtid
- Kontakt og bookning af vikarer.
- Kontakt til kollegaerne i forbindelse med dækning/ændring af vagter.
- Administration af diverse blanketter ved ansættelse, fratrædelse, overflytning af ferie m.m.
- Lave on-boarding programmer, bestille adgange og koder til nye kollegaer.
- Bookning af MU-samtaler.
- Udvikle det daglige samarbejde samt holde dig ajour med afdelingerne, med henblik på at kunne imødekomme ændrede behov.
- Skriftlig formidling og undervisning i relevant information til kollegaer, herunder introducere nye kollegaer til planlægningen og afviklingen af arbejdstid.
- Diverse lederunderstøttende ad hoc-planlægningsopgaver.
- Kan og vil samarbejde og arbejde på lige fod med øvrige faggrupper.
- Kan sætte din faglighed i spil til gavn for borgerne på Bøgedal OGSÅ på skrift.
- Brænder for at samarbejde med pårørende, værger m.fl.
- Er bevidst om at arbejde med relationer og gøre det i et GT-perspektiv.
- Kan og vil indgå aktivt i at vedligeholde og videreudvikle et åbent, ærligt og fagligt miljø.
- Kan arbejde metodisk med struktur tilpasset den enkelte beboer.
- Har bil, da offentlige transportmidler ikke passer med mødetiderne på Bøgedal.
- Kan se muligheder frem for begrænsninger og er åben overfor forandringer.
Vi tilbyder
- Nærværende ledelse.
- Relevant on-boarding program.
- Samarbejde med en erfaren planlægger kollega, hvor I arbejder tæt sammen om opgaverne og supplerer hinanden.
- Indflydelse på egen opgaveløsning.
- Relevant sparring med andre planlæggere med tilsvarende opgaver.
- Løbende opfølgning med ledelsen.
Vores forventninger til dig i arbejdet som planlægger:
- Du har erfaring med vagtplanlægning, - en fordel hvis du kender til Optima.
- Du kan arbejde selvstændigt og træffe beslutninger.
- Du er struktureret.
- Du kommunikerer anerkendende og kan skabe gode relationer.
- Du interesser dig for og har viden om overenskomster, arbejdstidsregler, arbejdsmiljøloven, ferieloven, barselsregler m.fl. der sikrer høj kvalitet i planlægningen.
- Du er naturligvis imødekommende og serviceminded.
- Du er interesseret i at arbejde med løbende justeringer og optimering for en effektiv udnyttelse af ressourcerne.
Om arbejdsstedet:
På afdeling Bøgedal er der plads til 16 dejlige borgere med betydelig og varig nedsat funktionsevne. Borgerne har brug for pædagogisk støtte i alt, hvad hverdagen bringer af personlig hygiejne, varetagelse af borgernes økonomi samt kontakt til pårørende. Alle borgere har bl.a. fået udarbejdet en udviklingsbeskrivelse, så der altid arbejdes i zonen for nærmeste udvikling.
Vi arbejder ud fra værdier som tillid, loyalitet, ligeværd, ordentlighed, etik, faglighed m.fl. i arbejdet med kerneopgaven, som vi definerer som: “Igennem samarbejde sikrer vi en tryg hverdag, hvor selv- og medbestemmelse, udvikling og vedligeholdelse af borgernes færdigheder giver forudsætninger for, at borgerne kan udleve sin definition af det gode liv og føle sig elsket og værdsat”
Yderligere oplysninger:
Løn i henhold til gældende overenskomst.
Jobtype: Tjenestetidsplanlægger
Ansættelsesform: Fast ansættelse
Arbejdstid: Fuld tid/deltid (du har selv indflydelse på 20-37 timer)
Arbejdssted: Specialsektoren
Afdeling: Bøgedal
Arbejdsstedets adresse: Sødisbakke, Havndalvej 7A, 9550 Mariager
Kontaktperson: Sara Lunøe
Telefon: 20547054
E-mail: s.lunoee@rn.dk
Ansøgningsfrist: 16. juni 2024
Tiltrædelse: 1. august 2024 eller efter aftale
.
Samtaler: onsdag d.19. juni. eventuel 2. runde onsdag d. 26. juni
Er du nysgerrig på stillingen, så er du velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder Sara Lunøe
Telefon: 20547054
E-mail: s.lunoee@rn.dk
Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Mariagerfjord Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Nordjylland, Havndalvej 7-9, 9550 Mariager
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6061570