Leder til Teknisk Afdeling ved Området for Voksne med Udviklingshandicap – Sødisbakke, Mariager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en leder, som kan sætte strøm og form på vedligeholdelses- og udviklingsplaner?
Kan du sikre dig følgeskab fra vores dedikerede og dygtige medarbejdere?
Har du en teknisk-/byggefaglig baggrund som maskinmester?

Så er du måske den nye afdelingsleder i Teknisk Afdeling ved Området for Voksne med Udviklingshandicap - Sødisbakke.

Om jobbet
Som afdelingsleder i Teknisk Afdeling har du indblik i de opgaver som knytter sig til driften af tekniske aktiver samt bygninger og vedligehold af udearealer. Herigennem bidrager Teknisk Afdeling til, at vi som organisation løser kerneopgaven omkring de borgere, som bor på vores tilbud.

I din daglige ledelse vil du i tæt samarbejde med lederen af Servicefunktionen og medarbejderne i Teknisk Afdeling, være optaget af høj trivsel og et godt arbejdsmiljø med et godt blik for f.eks. kompetenceudvikling og en hensigtsmæssig tilrettelæggelse af arbejdet.
Det er din opgave at have overblik over, samt sikre prioritering og planlægning af byggeprojekter og mødedeltagelse, samt de arbejdsopgaver, der skal løses.

Derudover forventes du at sikre ressourceforbruget inden for den tildelte økonomiske ramme, hvilket også kræver, at du løbende afstemmer og udmønter et serviceniveau som passer til rammen.

Du vil indgå i Servicefunktionens ledergruppe og forventes at bidrage til, samt selv modtage, sparring på den faglige-, personalemæssige- og administrative driftsledelse.
Som afdelingsleder af Teknisk Afdeling vil du få snitflader og indgå i et fællesskab med ledere og medarbejdere i området.

Du kommer også til at arbejde med:

  • Drifts- og udviklingsopgaver indenfor det byggetekniske område
  • Vedligeholdelsesplaner
  • Overfaldsalarmer
  • CTS-anlæg
  • Udsugning og ventilation
  • Adgangskontrol
  • Elevatorer
  • El-autorisation
  • Grønne områder
  • DaluxFM
  • Personaleledelse – herunder afholdelse af MU-samtaler
  • Tjenestetidsplanlægning

Om dig
Vi søger en afdelingsleder som har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne suppleret med ledererfaring og -uddannelse. Det er vigtigt, at du har en tydelig ledelsesstil, er beslutningsstærk og i høj grad evner at lytte og uddelegere. Det er en fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i en politisk styret organisation. Herudover lægger vi vægt på, at du er en dygtig personaleleder, som formår at understøtte trivsel og samarbejde i afdelingen og kan styrke fagligheden hos den enkelte medarbejder og i afdelingen som helhed.

Derudover forventer vi, at du:
  • Kan håndtere afhjælpende vedligehold og Ad-Hoc opgaver
  • Opbygge og vedligeholde nødvendige vedligeholdelsesplaner for forebyggende vedligehold
  • Har erfaring med projektledelse af opgaver/projekter
  • Kan forestå udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner og, sammen med ledelsen, udarbejdelse af budget for vedligeholdelsesplaner.
  • Kan formidle din faglighed til din ledelse og organisationen på en forståelig og tilgængelig måde
  • Har økonomiforståelse ift. sikker økonomistyring og stabil drift
  • Opbygge og vedligeholde nødvendige servicebeskrivelser
  • Supportere og formidle information omkring opdateret lovkrav og standarder
  • Har erfaring med personaleledelse
  • Kan skaber relationer, er en dreven kommunikatør og sætter retning for afdelingen
  • Har gode samarbejdsevner og er parat til at indgå i dialog og sparring med både medarbejdere og lederkolleger
  • Kan motivere dine omgivelser gennem dine evner for at strukturere og give overblik over arbejdsopgaver
  • Kan videreudvikle arbejdsgangene i afdelingen, sikre et ensartet serviceniveau i organisationen og understøtte forbedringsindsatser i samarbejde med medarbejderne
  • Har interesse for klimaplaner

Vi tilbyder
  • En afdeling bestående af dygtige og engagerede medarbejdere med hver deres ansvarsområde, hvor alle udviser selvstændighed og fleksibilitet i deres opgaveløsning i en inkluderende og humørfyldt atmosfære, hvor du får rig mulighed for at sætte præg på afdelingens miljø, opgaveløsning og udvikling
  • En afdeling der har en central placering i en udviklingsorienteret organisation
  • Mulighed for videreuddannelse og faglig udvikling i et område, hvor der er fokus på effektive ledergrupper, stærke ledelseskæder samt høj implementerings- og sammenhængskraft
Som leder af Teknisk Afdeling i Området for Voksne med Udviklingshandicap refererer du til leder af Servicefunktionerne, Lotte Abildgaard Nielsen, og du bliver en del af Specialsektoren i Region Nordjylland. Vi arbejder hver dag for at gøre en forskel for borgerne. Vores mission er at medvirke til, at hvert enkelt menneske, der benytter vores tilbud, får de bedst mulige vilkår for at mestre sin egen tilværelse.

Læs mere om Specialsektorens mission, vision og værdier.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte leder af Servicefunktionerne på telefon 20 56 95 45, mail abildgaard.nielsen@rn.dk

Det praktiske
Arbejdsstedet er Havndalvej 7 - 9, 9550 Mariager

Arbejdstid er 37 timer/fuld tid

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse den 1. oktober 2023.

Ansøgningsfristen er mandag den 14. august.


Om Området for Voksne med Udviklingshandicap –  Sødisbakke                             
Området for Voksne med Udviklingshandicap - Sødisbakke er en del af Specialsektoren i Region Nordjylland. Der bor på Området for Voksne med Udviklingshandicap – Sødisbakke i alt ca. 130 borgere, som understøttes af en samlet medarbejderstab på ca. 525 medarbejdere, der alle i et tværfagligt samarbejde bestræber sig på at give disse borgere et liv fyldt med glæde og livskvalitet.
Området er opdelt i fem specialiserede botilbud og et aktivitets- og samværstilbud. Det enkelte tilbud ledes af en tilbudsleder samt et antal afdelingsledere. Området er ledet af en områdechef.
De seks pædagogiske tilbud supporteres af områdets Servicefunktioner, herunder Administration, Køkken, Vaskeri, Rengøring og Teknisk afdeling samt ledelsesunderstøttende funktioner under Professionssekretariatet.
Vil du vide mere kan du orientere dig i følgende…
 Hvis du har lyst til at møde nogle af Specialsektorens medarbejdere, så kig med her:
Om at være ansat i Specialsektoren (rn.dk)

Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Nordjylland, Havndalvej 7-9, 9550 Mariager

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://rn.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4bae9387-a64d-4104-b470-c1df3aa48f1b

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873318

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet