Økonomikonsulent til Området for Voksne med Udviklingshandicap - Sødisbakke

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til et udfordrende job med økonomistyring, regnskab og analyser? Brænder du for at understøtte områdets tilbud og afdelinger med tæt økonomidisponering? - Og har du lyst til at blive en del af en virksomhed i udvikling? Så er stillingen som økonomikonsulent i Området for Voksne med Udviklingshandicap – Sødisbakke måske noget for dig.

Som økonomikonsulent skal du varetage mange forskelligartede opgaver, herunder:

  • Understøtte implementeringen af ny ydelses- og takststruktur i 2025 i Området
  • Detailbudgettering i samarbejde med specialsektorens økonomifunktion
  • Formidling af regnskabsresultater til områdechef og tilbudsledere
  • Analyse- og udvikling af de rammer, værktøjer og procedurer, der er til rådighed ift. økonomistyringen for løbende at optimere opgaveløsningen, så vi udnytter ressourcerne mest effektivt
  • Vejlede og rådgive, samt indgå i tæt samarbejde med øverste ledelse på Området og med Områdets tilbud og afdelinger
  • Samarbejde med Områdets økonomimedarbejdere om kontoplan og bogføringsprincipper
  • Indgå i tæt samarbejde med Specialsektoren’ s økonomifunktion

Vi ønsker at du:
  • Har en økonomisk eller samfundsvidenskabelig bachelor- eller kandidatuddannelse
  • Eller er kontoruddannet med kommunal/regional baggrund og med erfaring inden for økonomistyring
  • Har erfaring fra lignende stillinger f.eks. regional eller anden offentlig økonomistyring (ikke et krav)
  • Har et godt overblik og er god til at skabe sammenhæng
  • Tager ansvar og har blik for detaljerne
  • Er god til at sætte dig ind i komplekse økonomiske problemstillinger
  • Er serviceminded og god til at vejlede andre f.eks. tilbudsledere
  • Trives i en omskiftelig hverdag med både korte og lange deadlines
  • Er rutineret bruger af Excel og har erfaring med at arbejde i økonomi- og lønsystemer (Vi bruger ØS Indsigt, Nem Økonomi og Silkeborg Data)

Vi tilbyder:
  • En afvekslende og spændende stilling med stort ansvar (Området har et budget på 250-300 mio.kr.)
  • Fleksibilitet og indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse
  • Tæt samarbejde med medarbejdere og ledelse i Området for Voksne med Udviklingshandicap
  • En arbejdsplads med gode arbejdsvilkår, hvor trivsel og godt kollegaskab vægtes højt
  • En plads i Specialsektoren’ s økonomiforum, sammen med andre økonomikonsulenter, tilbudsledere mv. (Økonomiforums rolle er at ensarte økonomistyringen på tværs af Specialsektoren og er et rum for faglig sparring mellem områdernes økonomikonsulenter)

Hvem er vi?
Du kommer til at sidde i bygning med Området’ s administration samt Professions- og Ledelsessekretariat, som består af områdeledelsen, administrative-, økonomi- og AC-medarbejdere samt socialfaglige konsulenter. Opgaverne løses både selvstændigt, i makkerskab og i teams, så du får den nødvendige rammesætning, sparring og støtte til løsningen af opgaverne.

Om Området for Voksne med Udviklingshandicap - Sødisbakke
Området for Voksne med Udviklingshandicap – Sødisbakke er en del af Specialsektoren i Region Nordjylland. På Området for Voksne med Udviklingshandicap – Sødisbakke bor der i alt ca. 130 borgere, som understøttes af en samlet medarbejderstab på ca. 525 medarbejdere, der alle i et tværfagligt samarbejde bestræber sig på at give disse borgere et liv med glæde og livskvalitet.
Området er opdelt i fem specialiserede botilbud og et Aktivitets- og Samværstilbud. Det enkelte tilbud ledes af en tilbudsleder samt et antal afdelingsledere. Området er ledet af én områdechef. De seks pædagogiske tilbud supporteres af områdets ledelsessekretariat, servicefunktioner, herunder administration, køkken, vaskeri, rengøring og teknisk afdeling.
Vil du videre mere kan du orientere dig i følgende…Har du lyst til at møde nogle af Specialsektoren’ s medarbejdere, så kig med her:
Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst.
Du vil få reference til områdechef Jesper Cetnie Rasmussen, som træffes på
tlf. +45 23806271 eller på mail jesper.r@rn.dk

Tiltrædelse
1. juni 2024. Der er tale om en fuldtidsstilling.

Ansøgningsfrist
Din ansøgning skal være os i hænde elektronisk via linket senest d. 11. april 2024.
Samtaler forventes afholdt den 18. april 2024.

 

Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Mariagerfjord Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Nordjylland, Havndalvej 7-9, 9550 Mariager

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016867

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet